Chraňte svou rodinu a příbuzné

  • Chodíte pravidelně na preventivní prohlídky?
    Díky tomu u nás zaplatíte méně
  • Odměna za zdravý životní styl
    Získejte slevu až 25 % z pojistného za vybraná pojištění invalidity
  • Finanční podpora
    Krytí pro případ závažných onemocnění až pro 56 diagnóz

Proč AXA?

  • Pobočky po celé republice
  • Finanční plán na míru
  • Jednoduše z domova

Sjednejte si schůzku

Udělujete dobrovolný souhlas dále vyjmenovaným společnostem finanční skupiny UNIQA Insurance Group v České republice, tj. AXA životní pojišťovna a.s., AXA pojišťovna a.s., UNIQA penzijní společnost, a.s., UNIQA investiční společnost, a.s. a UNIQA Management Services, s.r.o., v rozsahu: jméno a příjmení, datum narození, e-mail, telefonní číslo, kontaktní a trvalá adresa, sociodemografická data, transakční údaje a geolokační údaje, a to za účelem:

- ponúkať produkty týchto spoločností,
- zasielať obchodné oznámenia (elektronickou formou ponuky produktov a služieb),
- automatizovaného spracúvania osobných údajov kvôli prispôsobeniu obchodnej ponuky Vašim individuálnym potrebám,
- poskytnúť osobné údaje v rovnakom rozsahu obchodnému partnerovi AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.,
- prieskumu trhu a spokojnosti s využívanými produktmi a službami.

Tento souhlas udělujete na dobu trvání smluvního vztahu a dále na dobu 5 let po jeho ukončení. Pokud se nestanete klientem žádné z vyjmenovaných společností, bude souhlas platný 5 let od udělení.

Udělený souhlas je dobrovolný a můžete jej kdykoliv odvolat.

Další informace související se zpracováním Vašich osobních údajů včetně Vašich práv a postupu odvolání souhlasu naleznete v Informačním memorandu, které je k dispozici na www.uniqa.cz/osobni-udaje alebo na www.axa.cz/osobni-udaje.

 
 

Telemedicína | Rizikové životní pojištění ActiveLife+

Obraťte se na naše lékaře na telefonu v rámci nové služby Telemedicína

Nová asistenční služba Telemedicína

Přinášíme novou bezplatnou asistenční službu Telemedicína. Obraťte se na naše kvalifikované lékaře, kteří vám pomohou při řešení vašeho aktuálního zdravotního problému, a to včetně doporučení možných způsobů léčby, výběru vhodné medikace, odhadu délky trvání léčby apod. Služba je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a mohou ji využít klienti, kteří mají sjednané životní či úrazové pojištění.

V jakých situacích vám může pomoci Telemedicína?

Ne vždy je možné navštívit lékaře osobně. Telemedicínu uvítáte například v těchto naléhavých případech:

  • Dcerka má zvýšenou teplotu a kašle. Lékařku máme daleko a obávám se, že by jí cesta a čekání v čekárně plné nemocných dětí ještě přitížilo. Zvládneme to svépomocí?
  • Manžel vynechal jednu dávku antibiotik, poradíte mi, jak má dál postupovat v dávkování?
  • Bydlí s námi v domě 70 letá babička a špatně se jí dýchá. Poradíte mi, jak jí mohu pomoci nebo ji máme odvézt do nemocnice?
  • Jsme s rodinou v zahraničí a nevím, kde bych tu hledala lékaře, mám střevní potíže. Jsem alergická na některé léky, poradíte mi, jaký lék si mám v lékárně koupit, nebo jaká dieta je pro mě vhodná?

Jak to funguje?

Zavolejte na linku Telemedicína +420 272 099 980 a podle sdělených příznaků vás spojíme s příslušným lékařem, se kterým se můžete poradit o vhodné léčbě a získat doporučení k řešení zdravotního problému.

UPOZORNĚNÍ:

Asistenční služba Telemedicína v žádném případě nenahrazuje službu rychlé lékařské pomoci. Podrobné informace a omezení týkající se této služby naleznete v celém znění Veřejného příslibu ke službě Telemedicína. Veřejný příslib PDF >

Vítejte v AXA
člen skupiny UNIQA Insurance Group

Magazín Patálie