Kde jinde se mohu cítit bezpečněji a pohodlněji než doma?

  • Ochrana vašeho bydlení s rozsáhlými
    asistenčními službami
  • Při havárii vám pošleme pomoc
    do jedné hodiny. Pokud to nestihneme,
    zaplatíme vám 500 Kč

Proč AXA?

  • Pobočky po celé republice
  • Finanční plán na míru
  • Jednoduše z domova

Sjednejte si schůzku

Poskytuji dobrovolně souhlas společnosti AXA pojišťovna a.s., AXA penzijní fond a.s., AXA životní pojišťovna a.s. a AXA investiční společnost a.s. (dále společně jen „Společnost“) se zpracováním výše uvedených osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to pro marketingové a obchodní účely Společnosti.

 
 

Otázky a odpovědi | Pojištění Domov IN

1. Jak uzavřít pojištění a lze ho následně měnit?

Sjednat pojištění lze přímo na pobočkách AXA nebo si můžete předem domluvit setkání s finančním zprostředkovatelem AXA. Ke sjednání nepotřebujete výpis z katastru nemovitostí ani kolaudační rozhodnutí u rozestavěných staveb. Jednoduché změny na své pojistné smlouvě můžete provádět i on-line na našich zabezpečených stránkách.

2. Jak často se pojištění platí?

Můžete platit čtvrtletně, pololetně či ročně. Při roční platbě od nás dostanete 10% slevu.

3. Jak mám správně stanovit pojistnou částku?

K určení pojistné částky vaší nemovitosti můžete použít znalecký posudek. Pokud není k dispozici, pomůže vám s jejím určením vyškolený finanční zprostředkovatel AXA.

V případě pojištění nemovitosti by pojistná částka měla odpovídat hodnotě, za kterou byste v tomto čase a na stejném místě postavili stejnou stavbu, jakou si chcete pojistit.

V případě pojišťované domácnosti si sečtěte všechno vybavení a věci, které užíváte a které se v domácnosti nachází:

  • a. Elektronické a optické přístroje
    (např. TV, domácí kino, osobní počítač, fotoaparát)
  • b. Cennosti, věci zvláštní hodnoty
    (např. šperky, kožichy, gobelíny, umělecké předměty)
  • c. Stavební součásti
    (např. vestavěná kuch. linka, sanitární zařízení, podlahy, dveře, okna, malby, nátěry)
  • d. Peněžní hotovost, vkladní knížky, šeky, bankovní karty
  • e. Domácí a drobné zvířectvo + květiny
  • f. Věci sloužící k výkonu povolání či výdělečné činnosti
    (např. služební notebook)
  • g. Sportovní potřeby (např. lyže, jízdní kolo)
  • h. Vybavení domácnosti a vaše osobní věci
    (např. nábytek, koberce, pračka, lednice, svítidla, šatstvo)
4. Co je to podpojištění a co proti němu můžu udělat?

Podpojištění je situace, kterou zjistíme při řešení pojistné události, kdy hodnota vašeho majetku je vyšší o více než 20 % než pojistná částka (částka, na kterou jste pojištění). Pojištění vám pak neuhradí skutečnou škodu na majetku. Pojistnou částku si samozřejmě určujete sami, nicméně vyškolení poradci AXA vám rádi pomohou. Aby riziko podpojištění bylo co nejnižší, AXA pojišťovna toleruje rozdíl mezi pojistnou částkou a skutečnou hodnotou až 20 %. Podpojištění zcela zabráníte zvolením správné hodnoty pojištěného majetku při sjednávání smlouvy a zároveň zvolením indexace (automatická každoroční valorizace pojistné částky).

5. Mohu se u pojišťovny AXA pojistit proti záplavě a povodni?

Ano, můžete. Nemovitost či domácnost bude proti povodni a záplavě pojištěna ve stejné výši jako proti ostatním pojistným nebezpečím.

6. Jak zjistím, v jaké povodňové zóně leží moje nemovitost?

Obraťte na finančního zprostředkovatele AXA, který vás obratem bude o povodňovém pásmu informovat.

7. Jak nahlásit škodu?

Škodu vždy nahlaste na AXA lince +420 292 292 292. Naši operátoři vám poradí, co dále dělat. Můžete si také stáhnout formulář nahlášení škodní události.

8. Jaké jsou způsoby platby pojistného?

Můžete si zvolit platbu bankovním převodem nebo složenkou. Při uzavření smlouvy od nás automaticky dostanete složenku na první platbu.

9. Jak lze řešit případné spory ve věci pojištění?

K řešení sporů jsou příslušné obecné soudy ČR. AXA pojišťovna a.s. nicméně upřednostňuje mimosoudní řešení sporů. Pokud se nepodaří případný spor vyřešit přímým jednáním s pojišťovnou, například prostřednictvím podání stížnosti, lze se pro nalezení mimosoudního řešení sporu obrátit dle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), popřípadě na jiné pověřené subjekty, jejichž seznam vede dle zákona Ministerstvo průmyslu a obchodu.

Pokud pojistník uzavřel pojistnou smlouvu s pojistitelem on-line formou, může rovněž využít platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png