Naše povinné ručení nabízí pro dobré řidiče slevy od 50 %

  • Pojištění pneumatiky zdarma do limitu 3 000 Kč až 2x ročně
  • Připojištení všech skel od 790 Kč ročně
  • Bonus za bezeškodní průběh až do výše 65 %

Proč AXA?

  • Pobočky po celé republice
  • Finanční plán na míru
  • Jednoduše z domova

Sjednat online

Při sjednání online získáte slevu 10%.

Neztrácejte čas, k uzavření vám stačí jen několik minut. Připravte si:

  • Technický průkaz vozidla
  • Platební kartu

Povinné ručení online

Otázky a odpovědi | Povinné ručení

1. Jaký mám doklad o pojištění?

Od 01.06.2008 byl zrušen starý doklad o pojištění, který řidič musel předložit při registraci nebo při silniční kontrole Policie ČR (tzv. bílá karta). Od tohoto data je jediným platným dokladem o pojištění Zelená karta. Mějte ji proto vždy při ruce k případnému předložení při silniční kontrole, a to v ČR i v zahraničí.

2. V jakých zemích budu pojištěn?

Pojistné ručení se vztahuje na pojistné události, které vzniknou během trvání pojištění na území České republiky, členských států Evropské unie nebo cizího státu, se kterým má Česká kancelář pojistitelů (ČKP) dohodu o vzájemném vyrovnání nároků na škodu způsobenou provozem vozidla.

3. Kdy budu pojištěn?

Pojištění je možné uzavřít s okamžitou platností – tzn. po podepsání smlouvy jste okamžitě pojištěni. Také je možné uzavřít smlouvu s odloženým počátkem pojištění, a to až o 3 měsíce.

4. Co potřebuji ke sjednání pojištění a jak nejlépe ho mohu sjednat?

Pojištění Auto je možné sjednat na kterékoliv pobočce AXA nebo přímo u obchodníka. Ke sjednání potřebujete velký technický průkaz, kde jsou uvedeny všechny potřebné údaje pro uzavření smlouvy.

5. Podle jakých kritérií se stanovuje výše pojistného?

Na rozdíl od většiny ostatních pojišťoven nezařazujeme vozidla do kategorií dle objemu, ale dle výkonu motoru. Dále je pojistné závislé na značce a modelu vozidla a na věku a bydlišti držitele.

6. Jaké si mohu zvolit limity plnění?

Nabízíme 3 varianty pojistného krytí:

  • Zákonem stanovený limit krytí - STANDARD
    • 35 mil. Kč za škody na zdraví na každého zraněného nebo usmrceného
    • 35 mil. Kč za škody na majetku

  • Navýšený limit krytí - STANDARD PLUS
    • 70 mil. Kč za škody na zdraví na každého zraněného nebo usmrceného
    • 70 mil. Kč za škody na majetku

  • Nejvyšší limit krytí - STANDARD MAXI
    • 140 mil. Kč za škody na zdraví na každého zraněného nebo usmrceného
    • 140 mil. Kč za škody na majetku
7. Mohu výši bonusů sčítat, pokud jsem měl v minulosti pojištěno více vozidel?

Ano, ale pouze za předpokladu, že vozidla byla pojištěna v různých obdobích. Pokud byla po nějakou dobu vozidla pojištěna současně, je tato doba do bonusu započítána pouze jedenkrát.
Výši uplatněné slevy za bonus vám řekne finanční poradce ihned při sjednávání smlouvy ověřením vašeho škodného průběhu v databázi České kanceláři pojistitelů (ČKP).

8. Pokud vlastním dvě vozidla, dostanu bonus na obě dvě?

Ano, slevu za bonus lze uplatnit i na více vozidel, za předpokladu, že váš škodný průběh bude ověřen v databázi České kanceláři pojistitelů (ČKP).

9. Co mám dělat, když někomu svým autem způsobím škodu?

Je-li někdo zraněn, či dokonce usmrcen, je-li škoda větší než 100 000 Kč nebo poškodíte-li pozemní komunikaci, volejte Policii. Poté událost nahlaste na AXA linku +420 292 292 292. V ostatních případech jen sepište s poškozeným záznam o nehodě a událost nahlaste na AXA lince.

10. Má povinné ručení AXA nějakou spoluúčast?

Ne, uhradíme celou škodu, která je způsobena u nás pojištěným vozidlem.

11. Jak lze řešit případné spory ve věci pojištění?

K řešení sporů jsou příslušné obecné soudy ČR. AXA pojišťovna a.s. nicméně upřednostňuje mimosoudní řešení sporů. Pokud se nepodaří případný spor vyřešit přímým jednáním s pojišťovnou, například prostřednictvím podání stížnosti, lze se pro nalezení mimosoudního řešení sporu obrátit dle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), popřípadě na jiné pověřené subjekty, jejichž seznam vede dle zákona Ministerstvo průmyslu a obchodu.

Pokud pojistník uzavřel pojistnou smlouvu s pojistitelem on-line formou, může rovněž využít platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png