Spolehlivá ochrana pro váš vůz s nejlepšími asistenčními službami na trhu

  • Široké pojistné krytí už v základním balíčku
  • Výhodný systém bonusů – ušetříte až 67 % z ceny pojistného
  • Sleva při jednorázové roční platbě

Proč AXA?

  • Pobočky po celé republice
  • Finanční plán na míru
  • Jednoduše z domova

Pojistěte se online

Při sjednání online získáte slevu 10 %.

Neztrácejte čas, k uzavření vám stačí jen několik minut. Připravte si:

  • Technický průkaz vozidla
  • Platební kartu

Sjednat online

Otázky a odpovědi | Havarijní pojištění

1. O jakou část bonusu přijdu, pokud zaviním nehodu?

Maximální výše bonusu je 67 %, přičemž za každou pojistnou událost odečítáme pouze 36 měsíců z bezeškodního průběhu.

2. Kde v zahraničí mohu uplatnit své havarijní pojištění?

Havarijní pojištění AXA platí na území Evropy a Turecka, s výjimkou Běloruska, Moldavska, Ruské federace a Ukrajiny.

3. Co znamená termín „pojistné období“?

Pojistným obdobím je myšlen jeden technický rok.

4. Jaké jsou možnosti platby pojistného?

Pojistné můžete hradit:

  • ročně
  • pololetně
  • čtvrtletně

Za volbu kratší frekvence neúčtujeme žádné přirážky, naopak při platbě na celý rok dopředu získáte 10% slevu.

Za volbu kratší frekvence neúčtujeme žádné přirážky, naopak při platbě na celý rok dopředu získáte 10% slevu. Platbu můžete vykonat prostřednictvím bankovního převodu a minimální výše 1 splátky je 500 Kč.

Údaje k platbě pojistného

Číslo účtu: 1002512530/2700
Variabilní symbol: číslo pojistné smlouvy (PS)

5. Kdy začíná platit mé havarijní pojištění?

Počátek pojištění nastává nejdříve v okamžiku sjednání smlouvy, tj. při jejím podpisu. Tuto možnost jistě uvítáte v případě, že si kupujete nové vozidlo. Už při jeho převzetí ho tak máte pojištěné. Je možné uzavřít i pojištění s odloženým počátkem pojištění, a to až o 3 měsíce od podpisu smlouvy.

6. V jakých časových intervalech za pojištění platím?

Můžete si zvolit roční, pololetní nebo čtvrtletní frekvenci plateb, a to vždy bez jakýchkoli přirážek.
Preferovaným způsobem je roční platba, proto je zvýhodněna slevou na pojistném ve výši 10 %.

7. Jak lze řešit případné spory ve věci pojištění?

K řešení sporů jsou příslušné obecné soudy ČR. AXA pojišťovna a.s. nicméně upřednostňuje mimosoudní řešení sporů. Pokud se nepodaří případný spor vyřešit přímým jednáním s pojišťovnou, například prostřednictvím podání stížnosti, lze se pro nalezení mimosoudního řešení sporu obrátit dle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), popřípadě na jiné pověřené subjekty, jejichž seznam vede dle zákona Ministerstvo průmyslu a obchodu.

Pokud pojistník uzavřel pojistnou smlouvu s pojistitelem on-line formou, může rovněž využít platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VE SVĚTĚ  

  • AXA.com