Úprava provozních hodin AXA linky

V souvislosti s krizovými opatřeními přijatými vládami České republiky a Slovenské republiky upraví skupina AXA Česká republika a Slovensko s účinností od 19. března 2020 provozní dobu Zákaznického centra a HelpDesku, které budou k dispozici od pondělí to pátku od 08:30 do 17:00. Prioritou je i nadále poskytovat maximální rozsah služeb. Klienti mohou řešit většinu úkonů tykajících se smluv ONLINE a to odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Využít mohou tyto online nástroje:

  • Osobní účet Moje AXA
    Úhrada platby? Změna kontaktních údajů na smlouvě? Výpis investic nebo kopie smlouvy? V aplikaci Moje AXA naleznou klienti všechny důležité informace a dokumenty ke svým smlouvám. Stačí se přihlásit na https://moje.axa.cz
  • Hlášení pojistných událostí
    Klienti mohou hlásit pojistné události online. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Stačí se přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/
  • E-podatelna
    Klienti mohou posílat potřebné dokumenty online. Stačí je naskenovat nebo třeba vyfotit mobilním telefonem a jednoduše nahrát do aplikace E-Podatelna. Dokumenty jsou v AXA během pár sekund a ihned může začít jejich zpracování. Dokumenty lze nahrávat zde - https://online.axa.cz/epodatelna
< Zpět na přehled oznámení
Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VE SVĚTĚ  

  • AXA.com