Preventivní uzavření poboček skupiny AXA v České republice a na Slovensku, komunikujte s námi online.

V souvislosti s krizovými opatřeními přijatými vládami České republiky a Slovenské republiky uzavíráme až do odvolání z preventivních důvodů naše pobočky na území České republiky a Slovenska, abychom v této vypjaté situaci přispěli svou měrou k potřebě omezení fyzických kontaktů mezi lidmi.

I nadále s námi můžete ONLINE řešit většinu úkonů tykajících se vašich smluv AXA a to odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Využít mohou tyto online nástroje:

  1. Osobní účet Moje AXA
    Úhrada platby? Změna kontaktních údajů na smlouvě? Výpis investic nebo kopie smlouvy? V aplikaci Moje AXA naleznete všechny důležité informace a dokumenty ke svým smlouvám. Stačí se přihlásit na https://moje.axa.cz
  2. Hlášení pojistných událostí
    Své pojistné události můžete hlásit online. Urychlíte tím jejich zpracování a získáte přehled o průběhu jejích šetření. Stačí se přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/
  3. E-podatelna
    Pošlete nám potřebné dokumenty online. Stačí je naskenovat nebo třeba vyfotit mobilním telefonem a jednoduše nahrát do aplikace E-Podatelna. Dokumenty jsou v AXA během pár sekund a ihned můžeme začít s jejich zpracování. Dokumenty lze nahrávat zde - https://online.axa.cz/epodatelna

V případě potřeby:

  1. kontaktujte svého finančního agenta emailem nebo telefonicky
  2. obraťte se na kontaktní osobu uvedenou v seznamu poboček AXA
  3. anebo volejte AXA linku +420 292 292 292 či pošlete email: info@axa.cz
< Zpět na přehled oznámení
Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VE SVĚTĚ  

  • AXA.com