HealthKeeper získal cenu LEMUR v kategorii Firemní publikace a blogy!

Jedním z dlouhodobých cílů Axa je motivovat nejen své klienty, ale co nejvíce Čechů a Slováků k tomu, aby žili lépe a zdravěji, a stát se jejich partnerem, na kterého se mohou spolehnout při cestě za svým lepším já. Tuto naši snahu, jejíž součástí bylo založení české a slovenské platformy zdravého životního stylu HealthKeeper, ocenila i odborná porota LEMUR – České ceny za public relations 2020.

V kategorii Firemní publikace a blogy stanul HealthKeeper na stupních vítězů a získal bronzovou sošku. „Moc nás těší, že naše aktivity pomáhají nejen klientům, ale jsou nyní oceněny i odbornou veřejností. Také nám to ukazuje, že jsme se vydali správnou cestou, a motivuje k dalšímu rozvoji HealthKeeperu,“ uvedl Oskar Sekereš, ředitel marketingové komunikace skupiny AXA v České republice a na Slovensku.

Práce na kvalitním projektu se skupině AXA vyplácí. Za dobu fungování HealthKeeperu si aplikaci stáhlo téměř 27 tisíc lidí, přes 13,5 se na platformě registrovalo, 91 % z nich si spočítalo svůj zdravotní věk a každý druhý si stanovil své osobní cíle pro zlepšení životosprávy. Téměř třetina uživatelů si spárovala aplikaci se svým smart fit-zařízením nebo telefonem a pravidelně tak sleduje své úspěchy.!

< Zpět na přehled oznámení
Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VE SVĚTĚ  

  • AXA.com