AXA registruje první škody způsobené přívalovými dešti, k likvidaci má online nástroje i aplikaci

Bouřky, přívalové deště a lokální bleskové povodně z posledních dní způsobily klientům skupiny AXA desítky škod v řádech milionů korun. Jedná se o prvotní odhad, který se bude v následujících dnech postupně upřesňovat tak, jak budou lidé postupně likvidovat škody, které napáchaly přírodní živly. Na řadě míst stále probíhá odklízení následků a škody se budou teprve sčítat.

„Mezi prvními nahlášenými škodami převládají zatopené sklepy a přízemní podlaží. Výjimkou nejsou ani poškozené střechy, které poničil silný vítr a souvisejí škody ze zatečením. Samostatnou kapitolou pak budou škody na vozidlech, které kromě vody mohlo poškodit lokální krupobití, ale především popadané větvě a nezajištěné předměty, se kterými si nárazový vítr pohrál jako s loutkami,“ říká Jiří Cívka, senior PR manažer skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Většinu těchto škod na vozidlech (z havarijního pojištění či připojištění k povinnému ručení) je možné zlikvidovat pomocí online aplikace během 24 hodin. S postupem poradí klientům operátoři AXA linky. Na internetových stránkách a sociálních sítích AXA jsou k dispozici informace, jak postupovat při hlášení majetkových škody.

Kalamitní škody bývají vždy hlášeny s několikadenním zpožděním, další upřesnění lze očekávat ve středu. Do celkového součtu mohou promluvit škody na rekreačních objektech. Své může říci i další vývoj počasí, zejména přívalový déšť doprovázený nárazovým větrem.



Stáhnout originál tiskové zprávy v PDF

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VE SVĚTĚ  

  • AXA.com