Frederic Boulanger jmenován Chief Marketing & Digital Officer AXA CZ & SK

Frederic Boulanger je s účinností od ledna 2019 jmenován Chief Marketing & Digital Officer (CMDO) skupiny AXA pro Českou a Slovenskou republiku (AXA CZ & SK). Do nové role se přesouvá z pozice Chief P&C Officer skupiny AXA CZ & SK, kterou zastával od roku 2014. Bude zodpovědný za marketing, data, digitalizaci a inovace skupiny AXA na českém a slovenském trhu.

„Těší mě, že Frederic je součástí našeho manažerského týmu. Neustále nás nabíjí svou neutuchající energií a strategickou vizí, jak plně využívat příležitosti přicházející v dnešním rychle se měnícím světě. Ve nové roli může stavět na osmnáctiletých zkušenostech v rámci skupiny AXA a významně přispět k posílení naší pozice na trhu,“ komentuje jmenování Robert Gauci, Chief Executive Officer skupiny AXA CZ & SK.

Frederic Boulanger pochází z Francie. Po získání doktorátu z matematiky a statistiky na univerzitě MINES ParisTech pokračoval ve svém vzdělání na Centre d'Études Actuarielles Paris se specializací na pojistnou matematiku. Pracovní zkušenosti začal sbírat od roku 1990 v pařížské pobočce pojišťovny AGF. Zde zastával různé expertní a manažerské role. Další zastávkou jeho kariery byla pojišťovna Allianz France. V roce 2000 nastoupil do skupiny AXA, kde působí na různých manažerských pozicích dodnes.

„Těším se na nové zaměření a odpovědnosti. Budu moci navázat na svou předchozí práci, a ještě více se soustředit na proklientský přístup. Na to, abychom se pro naše klienty stali skutečným partnerem a pomáhali jim žít lepší život. Díky inovacím, datům a také prevencí, která je jedním z nosných témat našeho komunikačního mixu,“ uzavírá Frederic Boulanger.



Stáhnout originál tiskové zprávy v PDF

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png