Patálie.cz skupiny AXA získaly cenu Fénix za nejlepší online magazín

Web Patálie.cz získal po svém rebrandingu cenu Fénix za nejlepší online magazín. Původně přitom začínal jako společenský portál. Loni se skupina AXA rozhodla zúžit obsah témat při zachování odbornosti a odlehčeného, čtivého tónu příspěvků. Z Patálie se stal portál o zdraví a prevenci. Specializace přinesla kvalitnější texty a také mnohem vyšší čtenost. Změnu kromě čtenářů a odborné veřejnosti ocenila i porota soutěže firemních médií. Po bronzu na Zlatém středníku tak získal web i zlatou ze soutěže Fénix. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu a odvážné klienty.

Web Patálie.cz, jehož název doplňuje slogan „pojistka proti nudě“, se za poslední rok naplnil články, které spadají do specifických i obecných kategorií tématu zdraví a jeho prevence. Autoři se věnuji i mytizovaným tématům jako je elektrošoková terapie, nebo vyvracení fake news, které jsou spojeny například s informacemi o očkování. A že se jim to daří, potvrzují hlavně rostoucí čísla čtenosti.

„Patálie.cz nabízí unikátní obsah, jehož cílem je čtivým a přístupným způsobem informovat a vzdělávat čtenáře. Témata prevence, zdraví, bezpečnosti na silnicích, doma i v online prostředí nezní možná moc sexy, za čistě zábavný portál bychom asi v nejširším publiku získali bodů ještě víc. My se však snažíme pomáhat lidem v těžkých životních situacích a tomu odpovídá i zaměření našeho obsahového marketingu. Těší nás, že to oceňují naši čtenáři, klienti i odborná veřejnost,” říká Oskar Sekereš, ředitel marketingu skupiny AXA v České republice a na Slovensku.

Jeho slova potvrzuje i Michal Schindler, šéf obsahové redakce Patálií: „Začínali jsme před dvěma lety jako společenský magazín. Loni jsme ale Patálku podle zadání změnili na odbornější portál o zdraví a prevenci. Specializace nám pomohla k lepší novinařině i vyšší čtenosti. Jsem rád, že to kromě čtenářů a odborné veřejnosti v podstatě okamžitě ocenily i poroty soutěží firemních médií. Po bronzu na Zlatém středníku teď máme i zlato ze soutěže Fénix, kde navíc získala stříbro i microsite o vážných onemocněních. Znovu děkujeme porotám i našemu partnerovi, pojišťovně AXA ČR a SR za důvěru.“



Stáhnout originál tiskové zprávy v PDF

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png