AXA – po desáté v řadě globální značkou číslo jedna mezi pojišťovnami

AXA se v aktuálním žebříčku nejlepších globálních značek Interbrand po desáté v řadě stala nejlepší značkou z oboru pojišťovnictví.

„Za tímto výsledkem stojí především profesionalita a nasazení našich lidí, zaměstnanců a vlastní obchodní služby, ale i externích partnerů. Ty se ve spojení s kvalitou nabízených služeb a produktů promítají do spokojenosti a retence našich klientů,“ komentoval skvělé umístění v žebříčku Robert Gauci, generální ředitel AXA ČR & SK.

To, že je AXA dlouhodobě nejlepší značkou mezi pojišťovnami, je pro ni podle Gauciho velkým závazkem. Podle jeho slov bude skupina i nadále usilovat o to, aby byla pro své klienty skutečným partnerem.

„Díky inovacím a technologiím se můžeme klientům ještě více přiblížit a společně vytvářet nová řešení. Taková, která jim usnadní každodenní situace, se kterými se potkávají, a umožní jim žít lepší život,“ dodal Gauci.

Jedná se tak o další příznivou zprávu pro skupinu AXA, která letos oznámila výtečné pololetní výsledky na českém i slovenském trhu, na kterých plánuje další investice do své značky.



Stáhnout originál tiskové zprávy v PDF

Vítejte v AXA | 292 292 292 | facebook-(3).png

Aplikace AXA Drive  

  • googlePlay.png
  • appStore.png

AXA VE SVĚTĚ  

  • AXA.com